Πλοίο ή αεροπλάνο; Συνδυάζοντας και τα δύο, ένα φιλόδοξο concept σούπερ γιοτ μπορεί να αιωρείται, να επιπλέει και να διασχίζει αέρα και θάλασσα.
Πλοίο ή αεροπλάνο; Συνδυάζοντας και τα δύο, ένα φιλόδοξο concept σούπερ γιοτ μπορεί να αιωρείται, να επιπλέει και να διασχίζει αέρα και θάλασσα.
Μέσα από τις διαδικτυακές σελίδες του Pencil On the Moon έχουμε κατά καιρούς παρουσιάσει ιδιαίτερα φουτουριστικά, φιλόδοξα, ίσως και αμφιλεγόμενα οχήματα, όπως το ιπτάμενο όχημα που λυγίζει τα «πόδια» του σαν πουλί, το ιπτάμενο λεωφορείο ή το επιβατηγό όχημα με τα τέσσερα πόδια. Έτσι, θεωρούμε ότι δεν θα εκπλαγήκατε διαβάζοντας στον τίτλο για ένα σούπερ γιοτ που κολυμπάει και πετάει!
Ο Πιερπάολο Λατσαρίνι είναι ο ιθύνων νους μίας πλωτής πόλης που θα αποτελείται από αρθρωτές πυραμίδες. Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο «Οι πλωτές πόλεις του μέλλοντος σχεδιάζονται σήμερα».
Πρόκειται για το πιο πρόσφατο πόνημα του Πιερπάολο Λατσαρίνι, ενός Ιταλού designer που πιστεύει σε μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση και δεν παύει να εκπλήσσει τους εταίρους του με τις τολμηρές προτάσεις του.
Πλοίο ή αεροπλάνο; Μάλλον λίγο και από τα δύο, αφού το νέο αυτό πολλά υποσχόμενο concept σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μπορεί να αιωρείται, να επιπλέει, ή να διασχίζει αέρα και θάλασσα με ταχύτητα 60 κόμβων για περισσότερες από δύο συνεχόμενες ημέρες και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Πώς επιτυγχάνεται αυτό; Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει οκτώ αντίθετα περιστρεφόμενους ηλεκτρικούς κινητήρες οι οποίοι θα τροφοδοτούνται από εξαιρετικά ελαφριές μπαταρίες και ηλιακούς συλλέκτες.
Επιπλέον, εκτός από την πλήρως ηλεκτρική κινητικότητά του, το σκάφος θα είναι βιώσιμο και με άλλους τρόπους. Όπως έχει ανακοινωθεί προς το παρόν, θα κατασκευαστεί εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ περιλαμβάνει δύο δεξαμενές, δύο «αιωρούμενα μπαλόνια» όπως τα περιγράφει ο δημιουργός του, τα οποία θα διαθέτουν κυψέλες για την αποθήκευση ήλιου. Σκεφτείτε το σαν ένα σούπερ γιοτ με δύο αερόστατα που μπορούν να το ανεβάσουν στον ουρανό.
Το πρωτοποριακό αερο-γιοτ δεν σχεδιάστηκε προκειμένου να αξιοποιηθεί ως μαζικό, τουριστικό μέσο μεταφοράς. Αντίθετα, η παραγγελία προήλθε από έναν ιδιώτη –το όνομα του οποίου δεν έχει αποκαλυφθεί– που αναζητά νέους τρόπους exclusive, πολυτελούς μετακίνησης.
Στην κεντρική άτρακτο του σκάφους προβλέπεται να υπάρχει ένα ευρύχωρο σαλόνι με τραπεζαρία, καθώς και master σουίτα, με πανοραμική θέα 360°. Επιπρόσθετα, ελικοδρόμιο και πισίνα στην οροφή. Στις δύο πλαϊνές ατράκτους, θα τοποθετηθούν πέντε καμπίνες για φιλοξενούμενους επιβάτες.
Προς το παρόν, το αερο-γιοτ παραμένει στα χαρτιά, μιας και ο προϋπολογισμός κατασκευής του εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 550 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, το στούντιο Λατσαρίνι σκοπεύει να παρουσιάσει άμεσα ένα πρωτότυπο μοντέλο κλίμακας. Αν όλα πάνε καλά, μέχρι το τέλος της δεκαετίας το πρώτο αερο-γιοτ θα γίνει πραγματικότητα για τον ιδιοκτήτη του, κι ένα ακόμα ονειρεμένο όχημα νοερού ταξιδιού για τους περισσότερους από εμάς.