Από την άλλη, το σύστημα που θέλει να αναπτύξει η εταιρεία, θα διδάσκει τους νέους οδηγούς αξιοποιώντας στο έπακρο τις νέες τεχνολογίες: Θα επιστρατεύσει τεχνητή νοημοσύνη, πολυμέσα, αισθητήρες και επεξεργαστές, προκειμένου να παρέχει κάθε πληροφορία στον μαθητευόμενο σε πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα, θα ενημερώνει για την απόδοσή του και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο, όπως τους γονείς του ή πραγματικούς εκπαιδευτές.
Στο πλαίσιο αυτό, οι οδηγίες θα δίνονται από έναν ενσωματωμένο επεξεργαστή, αντί του παραδοσιακού δασκάλου. Το αυτοκίνητο θα επιτάσσει, παραδείγματος χάρη, «Στρίψτε αριστερά - Παρκάρισμα στο επόμενο τετράγωνο - Οπισθογωνία» επιδεικνύοντας παράλληλα τον τρόπο υλοποίησής τους. Στη συνέχεια, ο επεξεργαστής θα συγκρίνει τις ενέργειες του οδηγού με έναν αλγόριθμο υποδειγματικής συμπεριφοράς και θα καταγράφει κατά πόσο η απόδοση του οδηγού ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του οχήματος.
Τι να τα κάνω τα μαθήματα αφού έρχονται τα αυτό-οδηγούμενα;
Εύλογη ερώτηση, δεδομένου ότι και η ίδια General Motors κατασκευάζει και ήδη δοκιμάζει τα δικά της αυτό-οδηγούμενα οχήματα, πολλά από τα οποία δεν έχουν καν τιμόνι.
Εντούτοις, όπως επιχειρηματολογεί η εταιρεία στην αίτηση για κατοχύρωση της πατέντας της, η μαζική υιοθέτηση των αυτό-οδηγούμενων αυτοκινήτων απέχει ακόμα αρκετά. Ζητήματα όπως το κόστος και η δυνατότητα πρόσβασης στις εν λόγω τεχνολογίες, η κατάσταση του οδικού δικτύου και η νομοθεσία, εγείρουν περιορισμούς που χρειάζονται χρόνο προκειμένου να λυθούν.