Πρόσβαση στον υπολογιστή της δουλειάς, meetings μέσω βίντεο, παρακολούθηση του χρόνου που σπαταλάτε και tips για να νιώθετε καλύτερα.
Πρόσβαση στον υπολογιστή της δουλειάς, meetings μέσω βίντεο, παρακολούθηση του χρόνου που σπαταλάτε και tips για να νιώθετε καλύτερα.
Εκατομμύρια εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο δουλεύουν εδώ και πολλές δεκαετίες από το σπίτι. Η τάση διογκώθηκε τα τελευταία χρόνια χάρη στην τεχνολογία, αλλά λόγω των τελευταίων εξελίξεων η εργασία από το σπίτι έχει ενταχθεί στην καθημερινότητα των περισσότερων. Επιλέγουμε εργαλεία που μας βοηθούν να εργαζόμαστε πιο αποδοτικά και (γιατί όχι;) πιο διασκεδαστικά.
Η δουλειά από το σπίτι έχει πολλά πλεονεκτήματα αλλά και ένα βασικό μειονέκτημα: Είναι δύσκολο να θέσεις όρια μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής. Αν θέλετε να παραμείνετε αποδοτικοί ελέγχοντας απόλυτα τον χρόνο σας, μια εφαρμογή όπως το Rescue Time σας επιτρέπει να οργανώνετε την ψηφιακή σας ζωή με πανεύκολο τρόπο. Έτσι θα μπορείτε να βλέπετε αν και σε ποιες εφαρμογές ή sites σπαταλάτε χρόνο, αλλά και να θέτετε όρια στη χρήση συγκεκριμένων apps. Το συγκεκριμένο app απευθύνεται μάλιστα και σε ομάδες εργαζομένων επιτρέποντας στον προϊστάμενο να παρατηρεί την αποδοτικότητά τους – χωρίς όμως να εισβάλλει στην ιδιωτικότητά τους.
Η λειτουργία απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας που παρέχει ο Chrome της Google, σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στον υπολογιστή του γραφείου (ή και οποιονδήποτε άλλο) από οποιονδήποτε άλλο υπολογιστή, αρκεί να διαθέτει πρόσβαση στο internet. Μπορείτε επίσης να συνδεθείτε από το smartphone ή το tablet, ενώ μέσω της λειτουργίας υποστήριξης μπορείτε να δώσετε πρόσβαση στον υπολογιστή σας σε τρίτους (π.χ έναν τεχνικό) για να σας παρέχουν υποστήριξη. Το εργαλείο προσφέρεται εντελώς δωρεάν και είναι ιδιαίτερα εύχρηστο ακόμη και για μη εξοικειωμένους χρήστες.
Αν είστε συνηθισμένοι να δουλεύετε στο θορυβώδες περιβάλλον ενός πολυσύχναστου γραφείου, μιας καφετέριας ή ενός τρένου και ξαφνικά βρεθήκατε να δουλεύετε στην ησυχία ενός δωματίου στο σπίτι, ενδέχεται να νιώθετε άβολα και να μην αποδίδετε. Μπορείτε λοιπόν να δοκιμάσετε το Noisli, ένα app που αναλαμβάνει να «ντύσει» την εργασιακή σας καθημερινότητα με ήχους που παραπέμπουν σε επαγγελματικό και όχι οικιακό περιβάλλον. Επειδή βέβαια η επιλογή είναι στο χέρι σας, μπορείτε να συγκεντρώσετε σε playlists ήχους που σας χαλαρώνουν ή σας βοηθούν να συγκεντρωθείτε.
Λύσεις όπως το One Password For Teams επιτρέπουν την ομαδική διαχείριση κωδικών πρόσβασης τόσο για μεμονωμένους εργαζόμενους όσο και για ομάδες – κάτι αν μη τι άλλο χρήσιμο αν έχετε ξεχάσει τους κωδικούς στο γραφείο και σκοπεύετε να λείψετε για καιρό.
Το Cisco Webex είναι μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες video-conference που επιτρέπει σε έως και 100 εργαζόμενους να συνεργάζονται online με τη βοήθεια αρκετών εργαλείων: συνομιλία πρόσωπο με πρόσωπο, διαμοιρασμό της οθόνης σε οποιαδήποτε συσκευή, κλήσεις μέσω cloud ακόμη κι όταν είστε εν κινήσει. Στο πακέτο προστίθεται ακόμη το Webex Teams, ένα εργαλείο συνεργασίας, ανταλλαγής μηνυμάτων και αρχείων που κάνει ακόμη πιο εύκολη τη συνεργασία απ’ όπου κι αν είστε. Λόγω των τελευταίων εξελίξεων μάλιστα, το Webex προσφέρεται εντελώς δωρεάν σε όλους τους επαγγελματίες για τέσσερις μήνες.